Jongbloed!

Tentoonstellen voor beginners

Begin december volgde Jongbloed!, de jongerenwerking van het KMSKA, de workshop Tentoonstellen voor beginners van Faro. Jongbloed!-er Watcharita Aroon vat de essentie van de avond op geheel eigen wijze samen.

Op 5 december spraken de andere Jongbloed!-ers en ik af in Sint-Niklaas. Samen gingen we naar een workshop Tentoonstellen voor beginners. Ik had die avond een jurk aan. Niet ideaal voor als we met dozen zouden moeten zeulen. Of vreemde parcours zouden moeten doorlopen. Gelukkig verliep de workshop niet zo. Stoelen en tafels namen de zaal in beslag. De deelnemers mochten zitten, luisteren en kijken. En notities nemen. Eerder een lezing Tentoonstellen voor beginners, dus. Heel erg interessant wel! De lesgever had duidelijk veel ervaring. Hij gebruikte leuke voorbeelden, waardoor de lezing vlot te volgen was. Voor wie er niet bij kon zijn, jammer. Ik heb er veel van opgestoken. Ben jij van plan om binnenkort ook een tentoonstelling te organiseren? Ik heb enkele tips opgeschreven die ik graag met je wil delen.

Tip 1 Tip 2 Tip 3 Tip 4

Veel succes!

Standaard

Een gedachte over “Tentoonstellen voor beginners

Geef een reactie

